Printfriendly

Jedzonko do pracy #54

Witajcie w kolejnym tygodniu!
Ostatnio niestety mniej przepisów pojawia się na blogu, a to ze względu na moje zapracowanie, permanentny brak czasu, a do tego ostatnio także chorobę, a co za tym idzie brak apetytu. Ciągle jeszcze jestem na antybiotyku, ale stopniowo dochodzę do siebie i powoli zaczynam szykować się do nadchodzącego wyjazdu ;) Mam nadzieję, że kilka dni w ciepłym klimacie poprawi moje samopoczucie i naładuje baterie do wiosennego działania. 
A tymczasem zapraszam do zapoznania się z moim kolejnym zestawem jedzonka do pracy.

Śniadanie: Serek wiejski z ananasem i curry

Lunch: Sałatka z tortellini - taka sałatka jest idealna na tzw. wyczyszczenie lodówki ;) W mojej sałatce, poza tortellini znalazła się czerwona cebula, żółtą papryka i pomidorki koktajlowe, wszystko połączyłam winegretem z oliwy, cytryny i czosnku doprawionego bazylia i oregano, sola oraz pieprzem.

Przekąska: Marchewka z tuńczykiem i jajkiem - przepis na to danie zaczerpnęłam od Malwiny z bloga Filozofia Smaku, danie jest fantastyczne, połączenie może w pierwszej chwili wydawać się nieco dziwne, ale smakowo jest rewelacyjne! Polecam.



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger