Printfriendly

Makaron z wędzonym łososiem, groszkiem i szparagami

Po raz pierwszy spróbowałam makaronu z wędzonym łososiem, groszkiem i szparagami we włoskiej knajpce, gdzie spędziłam z koleżankami bardzo udany i długi wieczór, na zakończenie pełnego wrażeń dnia. Potrawa w restauracji bardzo mi smakowała i postanowiłam, że muszę ją odtworzyć w swojej kuchni. Minęło co prawda trochę czasu, ale w końcu postanowiłam przygotować ten pyszny makaron. Smakuje może nieco inaczej niż ten w restauracji, ale mimo tego jest wyśmienity, a jednoczenie bardzo prosty do przygotowania. Polecam!


Makaron z wędzonym łososiem, groszkiem i szparagami, pomysł na szparagi, jak przygotować szparagi, makaron ze szparagami

Składniki:
  • 3 garście ulubionego makaronu (u mnie świderki)
  • 1 średnia cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • 150g wędzonego łososia 
  • mały pęczek zielonych szparagów
  • 2-3 garście mrożonego groszku
  • 200-300 ml crame frache
  • sok z cytryny
  • sól, pieprz
Przygotowanie:

Makaron ugotować wg przepisu na opakowaniu. 
Szparagi obrać i lekko obgotować, odcedzić i pokroić na kawałki wielkości kęsa. 
Groszek wrzucić na gotującą się wodę i gotować aż będzie miękki, ale nie rozgotowany, powinien pękać (trzaskać) przegryzany.
Cebulkę drobniutko pokroić i przesmażyć z wyciśniętym przez praskę czosnkiem. Gdy cebula się zrumieni dodać drobno pokrojonego łososia i smażyć aż będzie różowy. Wlać crame frache, dodać szparagi i groszek - delikatnie wymieszać. Chwilę gotować na niewielkim ogniu. Dodać odcedzony makaron. Wszystko delikatnie wymieszać, aby cały makaron pokrył się sosem, doprawić solą i pieprzem. Podawać gorące.

Makaron z wędzonym łososiem, groszkiem i szparagami, pomysł na szparagi, jak przygotować szparagi, makaron ze szparagami

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger