Printfriendly

Jedzonko do pracy #1

Jak już kiedyś wspominałam, postanowiłam zacząć przygotowywać sobie jedzenie do pracy, ponieważ to w pracowej stołówce zrobiło się okropne, niesmaczne i drogie. Mam nadzieje, ze dzięki temu uda mi się zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów i zaoszczędzić nieco pieniedzy, ponieważ po pobieżnym podliczeniu okazało się, ze na jedzenie w kantynie wydawałam około £60 miesięcznie! Ponadto dieta oparta na frytkach i pajach nie należny do najlepszych, ale co zrobić, gdy czasami po prostu nie było wyboru;) Jedzenie przygotowane w domu, jest o wiele zdrowsze i smaczniejsze, co prawda trzeba poświecić nieco czasu na jego zrobienie, ale z pewnością jest tego warte! 
Postaram się zaprezentować Wam jak najwięcej moich sniadaniowo-lunchowych pudełek, nie będę jednak pokazywać wszystkich, jedynie te ciekawsze, z nowymi pomysłami i smacznymi przekąskami. Akcje zaczynam od Poniedziałku, a kolejne pudelka będą pojawiały się w inne dni tygodnia.
Jak widzicie do tych "obiadków na wynos" kopiłam sobie specjalne pudelku, niezbyt duże, ale jak na razie spisuje sie bardzo dobrze.
Podejrzewam, ze wielu z Was przygotowuje sobie śniadanie do pracy, mam jednak nadzieje, że tych którzy tego nie robią - zainspiruje, a tym którzy robią - podsunę nowe pomysły;) 

Na pierwszy posiłek przygotowałam:

Na śniadanie:
Serek wiejski z rzodkiewką i szczypiorkiem.

Na lunch:
Omlet z cebulka, zieloną papryką i pieczarkami, a do tego pomidorki koktajlowe.



Smacznego!

12 komentarzy:

  1. bardzo fajne :) smaczne, zdrowe i na pewno dużo tańsze niż na stołówce!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś wolałam kupić bułkę, teraz wolę zrobić kanapki, sałatki czy twarożek. Wychodzi taniej, ale i smaczniej:) a jeżeli kto lubi gotować to nie widzi tego, w postaci czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ja jestem leniwa i tez wole kupic, ale ostatnio mnie zmierzila ta pracowa stolowka i zdecydowalam sie robic sobie jedzonko sama ;)

      Usuń
  3. przepyszne i przezdrowe bento! http://manufakturaciastek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne pudeleczko, gdzie kupilas?
    A domowy lunch to piekna sprawa :) Tez zawsze zabieram cos ze soba. Nie dosc, ze oszczedzam pieniadze, to jeszcze wiem, co jem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Pudelko naprawde jest bardzo fajne, kupilam je w takim sklepie z wyposazeniem wnetrz - Dunelm Mill za kilka funciakow. Jednak domowe jedzonko jest bez porownania lepsze niz kupne!

      Usuń
    2. Dunelm Mill znam i lubie, a do tego chyba maja darmowa dostawe, wiec poszukam :) Dzieki!

      Usuń
  5. Super, nigdy nie pomyslalam, zeby zrobic omleta do pracy. Dzieki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie te pudelka, musze sobie takie nabyc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger