Printfriendly

Jedzonko do pracy #10

Kolejny zestaw jedzonka do pracy. Robi sie coraz chlodniej i chyba przestawie sie z salatek na jakies cieple potrawy. Na szczescie mam w pracy mikrofalowke, w zwiazku z czym nie bede miala problemu z podgrzewaniem dan. Ale to jeszcze nie w tym tygodniu. Dzis chcialabym pokazac Wam pyszna salatke z fasoli - smaczna, zdrowa i dietetyczna (bez majonezu;)). Polecam!

Śniadanie: Serek wiejski z ananasem i curry. Żółta papryka na przekąskę.
Lunch: Sałatka fasolowa - fasolka czerwona, fasolka "czarne oczko", ogórki konserwowane, koperek, odrobina soku z cytryny, czerwona cebula, sol, pieprz.


Smacznego!

Śniadania do pracy/szkoły
 

10 komentarzy:

  1. swietny pomysł na serek wiejski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Te twoje zestawienia śniadaniowe :) Uwielbiam tutaj zaglądać
    I dziękuje za wpis śniadania do pracy :)
    www.basinepichcenie.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i jest mi niezmiernie miło;) w takim razie idę przygotować kolejny wpis ;)

      Usuń
  3. Fasolowa bomba białkowa bardzo mi się podoba :) Ja często do takiej fasolowej dodaję jeszcze tuńczyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami tez do fasoli dodaje tunczyka, ale doszlam do wniosku, ze tu juz bylo by za duzo, a poza tym musze zachowac jakies pomysly na kolejne salatki ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger