Printfriendly

Jedzonko do pracy #8

Witam i zapraszam na kolejny zestaw jedzonka do pracy. Poprzedni tydzien zszedl mi na wracaniu do rzeczywistosci po wizycie siostry i jakos nie moglam sie ogarnac i zorganizowac. Ale w koncu juz dzis piatek i powoli dochodze do siebie;)
Ostatnio trafilam na ciekawa liste salatek i postanowilam zaczac je wyprobowywac, a najlepszym do tego sposobem, jest przygotowanie takiej salatki do pracy. I oto jedna z nich, bardzo smaczna i sycaca. Polecam!

Śniadanie: Tosty z szynka i serem, do tego keczup w osobnym pojemniczku. Papryka do chrupania w tzw. miedzyczasie;)
Lunch: Salatka makaronowa z buraczkami, feta i orzechami. Przygotowanie jest bardzo proste: Makaron, najlepiej drobny (u mnie malutkie muszelki) ugotowac wg przepisu na opakowaniu. Na odrobinie oleju przesmazyc 1-2 zabki czosnku (wszsytko zalezy od tego jak bardzo lubicie czosnek, jezeli baaardzo to mozecie dac nawet 3 zabki), dodac pokrojone w kostke, ugotowane buraki (u mnie 2 sredniej wielkosci, kupuje juz gotowe, ugotowane, paczkowane), chwile przesmazyc. Makaron odcedzic wrzucic do miski, dodac przesmazone buraki, wkruszyc okolo pol opakowania fety, dodac uprazone orzechy u mnie pinii, ale moga byc wloskie. Posolic i popieprzyc do smaku, skropic odrobina soku z cytryny. Dokladnie wymieszac. Gotowe!


Smacznego!
  Śniadania do pracy/szkoły

10 komentarzy:

  1. genialne śniadanko!
    zapraszam na setny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zestawienie śnidaniowe. Swoją drogą oj zjadłabym tościka.
    Dziękuje za wpis w akcji śniadaniowej
    www.basinepichcenie.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Do akcji pewnie jeszcze sie przylacze:) A co do tostow to polecam! Ostatnio bardzo zasmakowaly mi z bialego pieczywa z duza iloscia zoltego sera, no i oczywiscie z keczupem - pychotka! :)

      Usuń
  3. lunch strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym takie ze sobą wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buraczki z fetą, makaronem i orzechami - ciekawy pomysł ;> niewiem czy się sama odważę zrobić taką sałatkę, bo nie wiem czy jestem aż taką fanką buraków, ale spróbowałabym z wielką chęcią :D

    PS. Twoje lunch box'y mnie zachwycają, też często je robię a pomysłów już troszkę brak. Pewnie wykorzystam troszkę Twoich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta salatka bardzo smakowala;) Moze sprobuj ja zrobic w niewielkiej ilosci i wtedy przekonasz sie czy lubisz buraczki;) Prosze bardzo korzytaj - przeciez miedzy innymi dlatego je pokazuje ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger