Printfriendly

Kulki z tuńczyka na ananasie

Przedstawiam Wam wspaniałą i bardzo smaczną przekąskę, która idealnie nadaje się na Wielkanocny stół, ale także na każdą inną imprezę. Kulki z tuńczyka na ananasie smakują wyśmienicie i wyglądają bardzo ciekawie - Wasi goście będą nią zaintrygowani. Co więcej jest bardzo proste i szybkie w przygotowaniu, każdy sobie poradzi. Mówiąc szczerze nie mam pojęcia czemu do tej pory ten przepis nie pojawił się na blogu, wielkie przeoczenie z mojej strony, ponieważ ta przystawka jest fantastyczna! Przepis na nią znalazłam lata temu, gdzieś w internecie, a dziś dzielę się nim z Wami. Mam nadzieję, że zasmakuje Wam tak samo jak i mnie.

kulki z tunczyka na ananasie

Składniki:
  • puszka ananasa w plastrach (zachować zalewę)
  • puszka tuńczyka w zalewie
  • sok z cytryny do skropienia tuńczyka
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • pół opakowania fety (100-150g)
  • niewielki pęczek koperku
  • łyżka jogurtu naturalnego lub greckiego, ewentualnie łyżka majonezu
  • sól, pieprz
kulki z tunczyka na ananasie

Przygotowanie:

Plastry ananasa odsączyć na sicie, płyn zachować.
W misce wymieszać odsączonego i skropionego sokiem z cytryny tuńczyka, starte na tarce o grubych oczkach jajka i pokruszoną fetę oraz posiekany koperek, wlać niewielką ilość zalewy z ananasa i dodać łyżkę jogurtu (lub majonezu), aby całość się lepiła. Doprawić do smaku solą i pieprzem.
Plastry ananasa ułożyć na talerzu. Z masy tuńczykowej formować kulki i układać je na ananasie. Gotowe! Przed podaniem można schłodzić.

kulki z tunczyka na ananasie

kulki z tunczyka na ananasie

kulki z tunczyka na ananasie

Smacznego!

Wielkanocne Smaki - edycja V

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger