Printfriendly

Jedzonko do pracy #47

Witajcie w pierwszą grudniową środę. Mam nadzieję, ze grudzień przywitał Was lepszą pogodą niż mnie;) Teraz pewnie wszyscy szukają już przepisów świątecznych i mało kto myśli o zestawach jedzenia na wynos, ale jestem pewna, że większość z Was nadal chodzi do pracy czy szkoły, a tam przecież trzeba coś jeść ;) Zapraszam na dzisiejszy zestaw :) 

Śniadanie: Sałatka ziemniaczana z dodatkiem wędzonego łososia
Lunch: Rolada z mięsa drobiowego ze śliwką
Przekąska: Jajko na twardo


jedzonko do pracy, bento, lunch, lunchbox, co zabrać do pracy, co jeść w pracy/szkole,

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Takie jedzonko do pracy to marzenie większości ludzi ^^ Wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie pojemniczki do pracy. Mimo, że zdrowy lunch mam zawsze w pracy to i tak często pakuję jakieś zdrowe przekąski ze sobą. Ostatnio uwielbiam wiórki kokosowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger