Printfriendly

Carpaccio truskawkowe

Wiem, że truskawki najlepiej smakują same, bez żadnych dodatków, jednak mogę Was zapewnić, że to carpaccio truskawkowe jest fantastyczne i niezwykle smaczne. Gorąco polecam je wypróbować i jetem pewna, że zakochacie się w nim podobnie jak ja. Może wydawać się to dziwne, ale przepis na to danie znalazłam w książce ze szwedzkimi przepisami, ale jak się okazuje na południu Skandynawii uprawia się duże ilości truskawek, którymi miejscowi się zajadają pod różnymi postaciami. 


Carpaccio truskawkowe



Składniki

  • 400-500g dużych truskawek, najlepiej schłodzonych
  • szczypta drobnego cukru
  • sos balsamiczny

Carpaccio truskawkowe

Przygotowanie

Truskawki pokroić na cienkie plasterki, ułożyć na talerzu, oprószyć cukrem i polać sosem balsamicznym. Natychmiast podawać. 


Carpaccio truskawkowe

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Truskawki z dodatkiem octu balsamicznego to istne niebo w gębie ;) Witam w akcji skandynawskiej po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bylo po prostu pyszne! :) W oryginalnym przepisie byl bialy ocet balsamiczny z cukrem, ale slabo mi to smakowalo - takie zestawienie jak zaprezentowalam jest o wiele smaczniejsze ;) Polecam!

      Usuń
  2. jakoś średnio mi się do widzi, ale jak polecacie to może warto zrobic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger