Printfriendly

Rozgrzewające zupy na jesień

Nadeszła jesień, którą swoją drogą bardzo lubię, postanowiłam przygotować zestawienie najlepszych, rozgrzewających zup na jesień. Ta pora roku obfituje we wszelkiego rodzaju cudowne warzywa (marchewka, dynia, kukurydza i wiele innych), które doskonale nadają się do przygotowania fantastycznych, zawiesistych i bardzo smacznych zup. Jesienne zupy moim zdaniem muszą być geste, aromatyczne i sycące. Mam nadzieję, że moje zupy przypadną Wam do gustu i że każdy znajdzie w tym zestawieniu coś dla siebie. Polecam!


Rozgrzewające zupy na jesień


Zupa kukurydziana z wędzonym boczkiem




Zupa dyniowa z czerwoną soczewicą






zupa na jesień

Kremowa zupa ziemniaczana


jesienna zupa


Pikantna zupa z kukurydzy



Kokosowa zupa z czerwonej soczewicy



Zupa dyniowo - marchewkowa




Zupa dyniowa w pięciu smakach



Zupa curry z pietruszki i jabłka




Kapuśniak z prażokami


zupa idealna na jesień

Szwedzka grochówka


jaka zupa na jesień

Szkocka grochówka


zupa na jesienne dni


Aromatyczna zupa buraczkowa


zupy na jesienne wieczory


Krem z selera


Mulligatawny








rozgrzewająca zupa na jesień


Krem z selera z kokosem i chilli



Zupa marchewkowa z soczewicą



Zupa marchewkowa z masłem orzechowym



Ostra zupa kukurydziana z nachosami




Pikantna zupa z pieczonej papryki



Ostra zupa z ciecierzycy



Zupa bananowa z curry



Indyjska zupa kalafiorowa




Zupa z pieczonego kalafiora




Błyskawiczna zupa z czerwonej soczewicy z pomidorami i tymiankiem


Gęsta zupa z soczewicy



Rozgrzewający krem z dyni z chrupiącym bekonem




Jeżeli spodobały się Wam moje pomysły na jesienne zupy i przygotowaliście którąś z nich to koniecznie dajcie znać! :) 

Smacznego!

12 komentarzy:

  1. Coś dla mnie :) Nie wyobrażam sobie jesieni bez zup, gorących i gęstych, mmm... Jestem pewna, że wypróbuję kilka z tego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze:) Jak zrobisz to daj znac czy Ci smakowaly ;)

      Usuń
  2. marchewkowa z masłem orzechowym,,na jestem bardzo ciekawa jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje rewelacyjnie! Gorąco polecam wypróbować! :)

      Usuń
  3. Jakie wspaniałe te zupy! Ja ostatnio mam na nie bardzo dużą ochotę i jem zupę prawie codziennie. Zapiszę sobie Twoje przepisy, bo chętnie sobie coś urozmaicę. W sumie to nie robiłam jeszcze zupy z selera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :) Ciesze sie, ze Ci sie spodobaly, a sa na prawde smaczne, pozywne i rozgrzewajace, polecam wyprobowac! A selerowa z mlekiem kokosowym i chilli jest na prawde super! :)

      Usuń
  4. Każda z tych zup wygląda tak apetycznie, że mogła bym je po kolei codziennie jeść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie masz już menu na zupy na całą jesień i zimę ;)

      Usuń
  5. W sam raz na takie jesienno-zimowe wieczory. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger