Printfriendly

Podsumowanie 2016 i plany na 2017

Witajcie w nowym roku!

Chwilę mnie tu nie było, ale okres świąteczno - noworoczny oraz początek nowego roku jakoś nie sprzyjały publikowaniu nowych wpisów. Teraz już wracam, jednak zanim zacznę dodawać nowe przepisy w tym roku, postanowiłam krótko podsumować rok 2016 oraz przedstawić moje plany na 2017.

kulinarne plany na 2017, kulinarne podsumowanie 2016

Podsumowanie 2016

W 2016 roku dodałam niecałe 100 nowych przepisów, niestety nie jestem w stanie publikować codziennie nowego wpisu, mimo że bardzo bym chciała, mam jednak także inne obowiązki i nie zawsze siłę i czas, a czasami po prostu chęć do gotowania ;) Mam nadzieję, że to zrozumiecie?

W 2016 uruchomiłam także konto blogowe na Instagramie, gdzie obrazkowo możecie śledzić moje kulinarne poczynania.

Z wpisów opublikowanych w ubiegłym roku największą popularnością cieszyły się:

Tradycyjna zapiekanka z pieczarkami


tradycyjna zapiekanka z pieczarkami

Zapiekanka ziemniaczano - porowa


zapiekanka ziemniaczano-porowa

Sałatka porowa z jajkiem i rodzynkami


salatka porowa z jajkiem

Zapiekanka z kiszonej kapusty


zapiekanka z kiszonej kapusty

Ryba po grecku


ryba po grecku

Inne, moim zdaniem ciekawe przepisy z 2016 roku, które szczególnie Wam polecam to:


najlepsze zupy 2016


najlepsze przystawki

najlepsze curry

najlepsze sniadania

Plany na 2017


Akcja kulinarna - już od dłuższego czasu przymierzam się do przeprowadzenia akcji kulinarnej i mam nadzieję, że w końcu w tym roku mi się to uda. Temat akcji na razie pozostanie tajemnicą, ale gdy go wyjawię mam nadzieję, że chętnie się do niej przyłączycie ;) 

Lunchboxy - w tym roku chciałabym także powrócić do przygotowywania zestawów jedzonka do pracy, ponieważ w zeszłym roku nieco je odpuściłam, ponownie zaczęłam jeść w pracy, co oczywiście odbiło się na mojej wadze. Dlatego w tym roku mówię stanowcze NIE stołówkowemu, tłustemu i ciężkiemu jedzeniu i zabieram się do robienia lekkich i kolorowych potraw zapakowanych do pudełek na wynos ;)

Co chciałabym ugotować w 2017:


  • Fasolka po bretońsku
  • Zupa szczawiowa
  • Zupa czosnkowa
  • Zupa migdałowa
  • Zupa piwna
  • Zupa meksykańska
  • Harira
  • Ramen
  • Golonka
  • Placek węgierski
  • Guacamole
  • Sałatka z tuńczykiem
  • Carbonara
  • Krokiety z kapusta i grzybami
  • Sałatka Waldorf
  • Sałatka Cesar
  • Zapiekanki

Jak widzicie plan na 2017 rok jest dość ambitny, ale mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować. Poza przepisami z powyższej listy z pewnością pojawi się także wiele innych smacznych dań. W tym roku chciałabym postawić na łatwe, szybkie i lekkie potrawy, zdrowe i kolorowe dania z całego świata.

Czekam również na Wasze propozycje - przepisy na jakie dania chcielibyście znaleźć na blogu? A może chcielibyście poczytać o czymś innym niekoniecznie związanym z gotowaniem?  Koniecznie dajcie znać! 

Pozdrawiam,

Marta

2 komentarze:

  1. Smakowite podsumowanie! Chętnie zobaczyłabym Twój przepis na ramen i placki po węgiersku. A może jakieś wspólne gotowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje;)Ciesze sie, ze sie podoba :) Chetnie ugotuje cos wspolnie, a mysle ze pora roku jest idealna na takie rozgrzewajace i sycace dania :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger