Printfriendly

Jedzonko do pracy #57



Witajcie w kolejnym tygodniu!

Dzisiejszy zestaw jedzonka do pracy jest bardzo prosty, a jednocześnie niezwykle smaczny. Na śniadanie przygotowałam twarożek ze szczypiorkiem (zazwyczaj przygotowuje go z dodatkiem jogurtu naturalnego - wersja fit, ale dziś zaszalałam i postanowiłam dolać do niego śmietany, tak jak robiło się to kiedyś i... rewelacja!) Takiego pysznego twarożku nie jadłam wieki całe! Nigdy specjalnie nie przepadałam za nabiałem - ale to jest po prostu rarytas, do tego szczypiorek - pychotka! Na lunch zabrałam tartę szpinakową z ricottą, którą upiekłam dzień wcześniej. Taka tarta idealne nadaje się do włożenia do pudełka do pracy/szkoły czy na piknik. Jest na tyle zwarta, że można ją wziąć w rękę i przygryzać, a do tego zdrowa i pożywna:) Polecam! 

Śniadanie:

Twarożek ze szczypiorkiem (twaróg półtłusty, śmietana, szczypiorek, sól, pieprz).

Lunch:

Tarta szpinakowa.


lunchbox, bento

Smacznego!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger